När allt får ett abrupt slut

Allting börjar att plana ut.. och det känns både skönt och som att världen går under.
men man får erkänna sig besegrad tillslut när man inte längre hör till alls. Alla går vidare och jag är redan borträknad trots att det är över 2 månader kvar tills jag flyttar. Men folk säger väl farväl på sitt sätt, precis som jag på mitt.

Kväll hos Simon igår, 2 filmer och prat. Var hemma vid kl 1 efter att ha varit sist kvar tillsammans med Tove och Simon :) Sommaren med Göran är en bra film!
Idag sov jag alldeles för länge.. sov på SAMMA SIDA 11 timmar i sträck.. har aldrig förr hänt att jag inte ändrat på mig på så lång tid eller ens har vaknat under den tiden. Brukar alltid vakna minst 1 gång per natt. Detta innebär att jag kände mig riktigt trygg och tillfreds när jag somnade i natt.

Idag vet jag inte vad som händer.. grilla ska jag göra iaf för pappa har köpt gasolgrill. :) Sen var det tanken att jag skulle på bio men vi får väl se hur det blir med det. Hon som skulle följt med är just nu på Öland, så det beror på när hon kommer hem och ifall hon vill och har lust.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0