Mardrömmar

Sovit dåligt i natt, haft mardrömmar hela natten. Många kanske inte skulle kalla det för mardrömmar, men för mig var det mardrömmar av den värsta sorten. Jag förstår inte varför de mardrömmarna inte kan sluta, eller att de åtminstone kan sluta kallas mardrömmar..

Igår hade jag en skön hemmakväll för att hitta balansen igen. Kollade mest på bröllopet vilket var otroligt fint. Daniels tal var något bland det vackraste jag hört. :)
Idag har jag städat, sen händer nog inte så mkt mer idag. Jobbar kväll denna veckan måndag-tisdag så ska sova hos mormor så slipper åka hem emellan vilket är skönt. :)

Vad händer på midsommar? Ingenaning.. vet inte vad som är pågång riktigt heller. Är inne på min 3 förkylningshelg nu.. blir fan aldrig frisk. :(

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0