Griping for my smile

Solat en stund idag vilket var himla skönt, dessutom tvättat två maskiner tvätt.
Nu försöker jag rädda min externa hårddisk som verkligen inte vill fortsätta leva eller samarbeta med mig.

Midsommar är förmodligen bestämt nu iaf, känns väldans skönt måste jag säga, :)
Martin ringde dessutom tidigare idag, blir alltid så himla glad av att höra hans röst eftersom jag inte tar honom förgivet längre. Han får mig alltid att skratta när jag pratar med honom och kommer alltid på mig själv att le och vara glad hela dagen sen . :) så ikväll är jag ändå glad trots att hårddisken inte vill samarbeta.

Nu ska jag ta ner min tvätt och sen kolla om jag hittar ngn glass i frysen :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0