Det är över nu

Kvällen igår var mysig, middag med tjejerna :) Mkt prat med Pellis i en trappuppgång också vilket var väldigt kul XD Vi är så himla kul, och det är kul att höra lite skvaller :D haha 
Eric var snäll och körde hem oss i sin nya bmw, väldigt fin bil med bra musik :D
Kom hem rätt sent så somnade gott sen.. idag var det städning på schemat, både ute och inne. Hjälpt mamma med trädgårdsmöbler och sen har jag mest tagit det lugnt. Förkylningen jäklas och mitt huvud likaså.. för mkt som snurrar för att göra något bra.
Tottes och Pellis student imorgon iaf,  grymt skoj! Och klassdag också så det känns bra.

Nu blir det nog mer film innan jag somnar.. är inte ett dugg trött och jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu ikväll annars...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0