Dancing queen

Studenter igår.. Växjö frias och sen Tottes och Pellas mottagningar. så himla mysigt och trevligt! Dem förtjänar verkligen det!
Idag var det dax för Kungsmadsstudent och skattjakt, skattjakten kom vi 3:a i :DDD Och kungsmadsstudent var väldigt tårfylld, grät ett tag för att jag var så himla glad för Joakims och Martins skull framför allt.. Joakim var så himla glad, och jag blir så glad av att se honom glad :)) Martin var också himla glad :) Deras student mottagningar var också trevliga, kom en för en halvtimme sen från Joakims, hans mamma är verkligen underbart snäll och supertrevlig. åååh tycker om henne :) GRATTIS GRABBAR!

Imorgon kör vi igen.. sovmorgon dock imorgon och ska hjälpa mamma, ladda om batterier i kameran och sen är det dax för Teknikumsstudent där Simon, Eric, Linus och Dahlgren tar!! :D Så himla kul! Sen blir det ju då Simons studentmottagning bara.. måste hjälpa mamma och Simon är granne med mig och dessutom min närmaste vän efter Joakim så jag bara måste vara där..

Nu blir det att sova snart.. man är så himla full av energi hela dagarna och sen på kvällarna runt 7 tiden så är man helt utpumpad och nästan somnar för att alla energi rinner ur en från all spänning och allt. Herregud :D

1 år sen Eva idag, vi saknar dig hela tiden och du fattas oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0