Bara jag

Kommit till en ganska bra insikt, det är inte ni det är fel på, det är jag som krabbar och är jobbig och är fel. Och jag vet precis varför också och jag ska försöka att göra ngt åt det. Jag kan inte lova att allting kommer ordna sig men jag ska försöka.

Sov hos mormor igår, alltid lika mysigt att komma dit och få prata och mysa lite :) Jobbat 2 kvällar denna veckan, allting har gått hyfsat bra. Dock jagar dem mig och vill att jag ska jobba på mina enda lediga 8 dagar, jag säger att jag är bortrest så jag slipper. Dessutom har  dem rört till det med min delegering så jag måste jobba på huset i stället vid visssa tillfällen så min helg den 9 Juli kommer bli åt helvete för att de har planerat så dåligt så jag inte hinner få min delegering.. suck.

Nu blir det frukost, :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0