You can't always get what you want

Det fanns faktiskt en sak som gjorde denna kvällen ännu bättre, jag hjälpte en god vän till mig. Fick honom att må bättre och känner mig som en bra människa som kan hjälpa honom utan att känna mig svartsjuk eller utlämnad :) Förhoppningsvis lyssnar han på mina råd och att allting löser sig för honom. :)
Att han blir tacksam och mår lite bättre gör mig glad ! Dock svider det när man får sånt här ; 

idd hug you if i could you know.  
youre a really sweet girl and you desirve it
you really bring out the best in me

JAG HATAR HONOM and he got me crying
Jag antar att han fortfarande är fast i mitt hjärta och alltid kommer vara den där pojken som jag jämnför alla andra med, too bad.  Clearly I'm soo not over him

Men jag tycker om när jag kan hjälpa, och jag tycker om att vi pratar igen :) var ett jäkla tag sen sist..

HAPPY FACE!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0