Ron

Idag har varit en lång dag, även om jag inte steg upp förräns halv 1 så har dagen varit lång. Städat, handlat, skrivit i bostadsbidragspapper + studielånspapper.
Imorgon jobbar jag kvällen, då blir det Allsång och sen på tisdag är jag ledig igen. Då blir det Tingsryds marknad med Pellis och ev moster, trevligt!! :D

Idag hörde jag Rons röst för första gången på 2 år, läskigt, pinsamt, pirrigt och rörigt. Nederlofs har en tendens att förvirra och terrorisera mitt huvud. Tycker inte om det.. 4 år, jag var 15. Ändå känns det som över 6 år sen sist jag inte kunde fatta ngr kloka beslut.
Men ikväll skiner jag som en sol, för kontakt med den sidan av mig själv har varit efterlängtad och då vet jag att samtalet för 2.5 vecka sen med B inte var en dröm.

Magnus Matzke kommer alltid att ha rätt och jag är väldigt glad över det idag :DDD Får ringa honom snart för jag saknar honom.. (:

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0