One way street

Efter en bortskämd vecka hos mormor är jag nu hemma igen. Det är skönt att få komma dit emellanåt, skönt att få träffa morfar och krama om honom, skönt att mormor är så snäll och kärleksfull (:
Har dessutom fått tag på ett par riktiga skor till mina ben nu, äntligen! Och det är ett par av de skönaste skor jag någonsin haft. :)

Fått intagningsbeskedet till Jkpg också.. flyttar helgen v. 33 och kommer spendera 4.5 år däruppe tillsammans med människor från hela landet och ha ett eget rum där uppe. Känns konstigt, abnormt, galet, skoj, ledsamt och allting i en salig blandning. Men Sara Frisk, Emil och Ida är redan inbokade och ska komma och hälsa på mig vilket känns underbart!! <3 Telefonräkningarna i augusti-september kommer bli gryyyymt höga.

Imorgon ska jag jobba igen och ska upp strax innan 6, därför ska jag försöka sova snart. Jobbar till halv 3 och sen är jag ledig fram till tisdag, gött! Måndag ska jag besöka försäkringskassan och söka bostadsbidrag, jag börjar bli vuxen!

jag ler när jag tänker på vår sommar, din röst och ditt ansikte har letat sig tillbaka till mina drömmar,

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0