Miss your thoughts

Jobbat sen i tisdags fram tills igår kväll.. därför är jag ganska så slut i huvudet och har inte orkat ngnting :/
Jobbet går väl hyfsat bra, har fått in rutinerna nu. Dock trivs jag bäst när jag jobbar tillsammans med ngn istället för att vara själv, men det säger nog sig självt egentligen ;)
Hälsade på mormor lite över en natt med, hon är fin (:
Saknar Timpan alldeles för mkt.. men han kommer hem snart (: Innan jag vet ordet av så är han hemma igen, och då ska jag kramas :))
Får lön på tisdag så kan jag betala mitt rum (Y)

Saknar B också en massa, har fortfarande kvällen kvar i mitt huvud och alla ord, alla rörelser. Ibland hade det varit bättre om du inte hade sagt ngt, att det aldrig hade hänt ngt, det hade varit enklare då. Kanske inte bättre, men enklare.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0