Människohamn

Det är ngt alldeles särskilt över att öppna en ny bok för första gången.. att få vara den första som öppnar och läser just dem sidorna. Känslan är ganska enorm och spänningen som blir när man läser det allra första kapitlet och ibland den allra första sidan eftersom boken hugger tag i en direkt. Öppnade en ny bok i onsdags, Människohamn av John Ajvide Lindqvist och den högg tag i en direkt, älskar när det händer!
Kanske är det pågrund av denna nördhet som Jkpg förmodligen kommer passa mig, litteraturfreak som jag ska bli ;) haha.

Jobbat 3 dagar denna veckan, skönt att det inte blev mer :) Tingsrydsmarknad var mysigt iaf, ska hem till moster på måndag och fixa med min andra bok, toppen!
Just nu väntar jag på att Johanna ska vakna, så vi kan åka till Kalmar och mysa runt, träffa Carro lite och så :D Hon är väääldigt saknad kan jag berätta, dumt av henne att flytta till Kalmar tycker jag..
sen sover vi i mormors husvagn inatt och sen drar vi till Öland, ev Carro följer med om hon känner för detta! Hoppas på fineväder så man kan sola lite :DD

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0