Impuls

Impulsåk till Halmstad med favvon igår kväll :)
Trevligt dygn med många skratt och mkt prat, vilket det blir för lite av ibland så bra att man kan ta igen!
Simon,Martin,Eric och Ronja joinade oss idag på dagen, då blev det att sola och bada vid havet och mysa runt. Prata med Jonny är också alltid lika trevligt och träffade på Ronny från Bergunda tiden också, mer unik och mognare människa har jag inte träffat på länge faktiskt!
Jag och favvon drog hem vid halv 5 så har varit hemma en stund nu.. är bränd i ansiktet, svider av allt sant också så ska ta mig en dusch snart.

Men högst i toppen hamnar bilresan dit, utan tvekan! Längesen jag kände mig så lugn och tillfreds över ngt, kändes som att ingenting annat spelade ngt roll än nuet :) och så har jag känt de senaste 24 timmarna faktiskt, grymt skönt! (:   Tack favvo för fina 24 timmar, allting faller på plats när jag är med dig och allt blir så mkt enklare. Det blir bäst när det bara är du och jag :)

Blev bjuden till Båstad idag också.. hade gärna åkt dit men jobbar i veckan och imorgon måste jag fixa bilen och kolla med försäkringskassan.. dessutom hade jag inte tillräckligt med pengar för att åka dit. Det sög. :(

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0