Accidentily feeling something

Eclipse i onsdags var MAGISK! Jag fick äntligen rättvisa på de filmerna och den var som jag ville ha den och såå mkt mer :) Min favvobok kommer bli min favvofilm i den serien, helt klart!
Var lyrisk efter i ungefär 5 minuter.. jobbet ville att jag skulle jobba tidigare så fick rusa till bussen och sen stressa till mormor eftersom bilen är sönder så var tvungen att slagga där i 2 dagar..
men jag är fortfarande i extas efter Eclipse nu i efterhand!! :DD <3

Jobbat dessa 2 dagar och det flyter på bra nu., det går bra nu så att säga ;) Nästa helg jobbar jag dock från fredag - söndag.. 36 timmar på en helg. Kommer dö! Men men.. pengar till hösten är det jag vill ha!

Det var inte meningen att det skulle hända.. men kanske är det så att jag tycker om dig. Det är inte riktigt rätt läge.. och det är heller inte den mest ultimata personen men du ser vad som gör mig ledsen och du vet att hösten kommer bli jobbig som satan för du ser det på mig och på mitt kroppsspråk and I love you for it! Om det nu blir så att jag verkligen tycker om dig så vet jag mååååånga av mina vänner som kommer ha rejält roligt åt det. Men skitsamma!

Nu är det mat och sen sovkväll för min del.. behöver ladda batterier efter jobb och inför nästa veckas jobb, jobbar 5 dagar den veckan.. kommer bli tufft.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0