this is how I grow.

Idag har jag inte gjorts så mkt, fixat sista faktan till projektarbetet och imorgon ska jag börja skriva lite på mitt utkast till projektarbetet och dessutom om jag orkar skriva lite historia.. :(  Dessutom på kvällen är det att äta middag med tjejerna i klassen som gäller! 10 tjejer intar Akropolis imorgon och myser lite :) TOPPEN!

Idag har jag faktiskt åkt pulka också med 5 fina vänner! haha, jag rullade runt i snön XD haha, första gången jag åkte pulka på säkert 8 år eller nått så jag trivdes ;) haha.
Det är så jag inleder min födelsedag, åka pulka XD visar verkligen hur mkt jag mognade 2009 :P haha.

Att lära sig att acceptera är dock ett sätt att gå vidare, och det är så man växer som människa. Så det är det jag gör. :)

Nu ska jag värma mig i min säng ikväll och ha det mysigt med tända ljus, film och en bok :) Hoppas att jag kan kolla på Avatar ikväll, dock är det 4 timmar kvar innan den är klar så det känns inte så jättelovande direkt ;D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0