Summering av 2009

Eftersom att jag inte har orkat fram tills ny tänkte jag härma Johanna lite och summera mitt 2009 som var ett av de bästa året någonsin förutom 2005-2006 :)

HERE WE GO! 
 
Januari: Nyåret hos bästavännen, en av de bättre nätterna under hela året, popcorn :) Pratade med Norrlandsälskling i stort sätt varje dag!  Min födelsedag som gav mig så mkt glädje, mina vänner <3 , fina dagar med bästa vännen och pluggdagen hemma hos honom. CANDIDE!  Dagen då allt blev knas och mina revben fick blåmärken. Max gav mig visdom i form av dessa rader:  En hjärna som tänker fel tankar
           Ett hjärta som känner fel känslor
            En vilja som vill fel saker
            En människa som önskar fel önskan

Februari :
Hovmantorpsrevyn med släkten, Teleborg hos dietisten och Johanna var med en gång, badmintonmatch med Martin, Guldkungen med Simone med premiärfest efter med hani,emil och gustav <3, Deep-talk med bästavännen vilket inbjöd till många skratt, många sparkar i magen och givetvis många rodnande kinder XD
Mars: LUND, Ramlade med Carros moppe, Earth-hour, Promenad från räppe och hem med Humle och Dumle!, RobinHoodträningar <3

April :  Mamma flippade totalt,Grillkväll på lillfjället, Svartsjukan kickade in, Första utgången med Sofia och Mathilda :)

Maj: Valborg i räppe, Var hos mormor mer eller mindre varannan helg, Pappa söp ner Simon,Martin,Mig och Carro XD , Teaterborgen, berlin!, Inflyttningsfest Hos Alle, PILbÅGE SKJUTNING I bORGEN <3, Premiär och mina vänner var finingar trots att jag höll på att svimma <3, Fick Kusin!

Juni :  Simons bal, Föreställningar med Robin Hood <3, Eva gick bort, RIP <3, Ludde och Simon tog STUDENTEN! SJUKT!, Jobbade 3 dagar. MIDSOMMAR ; Joakim och Johanna <3, bästa vännen blev 18!

Juli :  Sista föreställningen med Robin Hood, Liseberg med Robin Hood-gänget <3 Fest hos Robin och jag fick en massa svar :D grabbarna räddade månaden <3 2 år sen sedan golvet, Sov hos Johanna ngr dagar med Carro och Joakim, Kväll hos Ida <3,

Augusti : KARLOSKARKVÄLLARN var fantasiska och jag älskade varenda timme av de 2 dygnen! puss på Simon! ;D , Middag hos Lina som blev en av de värsta kvällarna på året för att ngn fällde en intelligent kommentar, 3:an började och jag ville mest bort, " Vad är det här för Låda låda? " XD

September : Cruusa runt i stan med Kajsa och Jesper utanför växjö fria <3, Grillkväll hos Johanna <3, Naturgodisberoende och Cooperstest som slutade åt helvete. DOP

Oktober: Ulriksbergkyrkan med Johanna, Hannah och Simone!, Firande av Johanna som blev 18! Telefonsamtal med bästavännen som gjorde mig glad, Utgång med Johanna och co, AWESOME KVÄLL <3, var tillbaka hos mormor, Mys hos Johanna med nya fina vänner och AMÖbA! Kvällen var GALEN <3 , Fin dag med EMIL!, bubbelbadskväll hos Johanna, mkt fint snack <3

November : Klantade mig på Oleo vilket jag fick sota för senare ;D , Firande av Tove som blev 18 med middag på Akropolis :D

December : KÖRTKORT, Studentfest, Simons födelsedag med skratt och tårar, SIMONS HAND <3, kvällen hos Simone med Hannah och Tove som slutade i otröstlighet. Nyår med Johanna och min nyfunna vän Totte som gjorde 12-slaget magiskt!

Vad har jag lärt mig under året? Att lita på magkänslan och att våga ta risker! Att klasskompisarna är otroliga iaf om de får en att skratta så mkt som Kajsa, Sara, Sofia, Jesper, Pontus och Mattias får! Att vännerna tycker om en oavsett om man varit en idiot. Att våga satsa på saker som man verkligen vill och att gammal vänskap aldrig rostnar ( CECILIA <3 ).

Men de 2 viktigaste sakerna jag har lärt mig, det är att utan mina vänner ; Johanna, Simon, Joakim, Martin, Carro, Hannah, Tove, Simone och Emil så hade jag aldrig orkat med det här året! Tillsammans klarar vi allt <3

Dessutom så har Johanna lärt mig det viktigaste det här året ; Se allting för vad det är, och hitta det positiva i allt och skratta åt det :) Just det kommer hjälpa mig massor på min färd!

Detta inlägget blev långt och det tog 2 timmar att skriva för datorn sket sig hela tiden, hoppas att åtminstone ngn har orkat läsa tills slutet ;D GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag älskar dig, now and forever, <3

2010-01-02 @ 14:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0