Skolan efter jul

Efter ca 4 timmars sömn var det en lagom pigg Sara som steg upp imorse UTAN mp3 att lyssna på i bussen. hade glömt min i skåpet innan jul... ( Som tur var låg den kvar ) 
Engelskan var seg, massa uppgifter, biologin lam, historian lam, och psykologin dubbellam. Men jag fick iaf chansen att prata betyg med Lasse. Min stressuppgift måste bli bra... känner pressen.

Dock känns det ändå relativit bra att vara tillbaka, sträcka lite på hjärncellerna och få sätta igång med ngt på riktigt igen! Lämnade dessutom in min historiauppsats idag, hoppas att han inte sågar den...
Jag kommer säkert få äta upp att det känns bra att vara tillbaka igen inom ngr dagar dock men just nu känns det bra. Syv sumpade vårat möte idag, hata..
Lediga varje fredag med start nästa vecka, GILLA!!!!  Kommer bli grymt skönt att få vara hemma på fredag och få undan helgens och kanske veckan efters skolarbete. CAN'T WAIT! Eller kan man träna (:

Har iaf idag bokat in en lunchdejt med min cecilia nästa onsdag :)))))))) <3
Om en stund är det mat och därefter träning med Simone, toppen!

Nu ska jag försöka få lite struktur på min tidsplanering på projektarbetet, den failar hela tiden... undrar varför (A)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Cecilia

och jag orkar knappt vänta, ska bli så otroligt skönt att träffa dig igen! saknat Sara ju!

2010-01-11 @ 20:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0