Ortopedmottagningen

Dagen har bestått av huvudvärk sen jag vaknade som kommit och gått mest hela tiden. Luch på Skåres med Alex och Simone och sen tillbaka för att stressplugga tyska som ändå gick relativit bra sen!
Ringde bror för att kolla när jag kunde hämta bilen idag eftersom jag ska ha den imorgon när jag träffar Cecilia och han inte ska vara hemma, så har idioten bilen hos ANTON! Som jag inte känner och vill att jag ska hämta den där, glöm det! han mötte mig istället och gav mig bilen och nycklen, tankad var bilen iaf, tack gode gud!
Så kom hem, hämtade vantar på solgården hos moster, drog till Carro, skjutsade henne och Simon till stan och sen hem för att äta :) Nu är jag här och har hittat outfiten till nästa veckas studentfest :D Säger inget än!

Var dessutom hos Ortopeden idag, HAN HITTADE FEL :D Kan vara 3 olika saker som samspelar, ska börja hos sjukgymnast igen så måste ringa och fixa en imorgon ( DÅ JAG ÄR LEDIG :D) innan jag drar in till stan. Kan vara biologiskt fel ett av dem och mamma berättade precis att det isåfall är pappas fel, underbart. Dessutom måste jag ha inläggen hela tiden nu, blir att börja flytta runt och att skaffa ett par nya gympadojjor nästa månad.
Men skönt att de hittat ngt :D  Ev ska jag tillbaka för att köra ett muskeltrycktest lite senare också. 

Ikväll är det film och sova, är trött och har huvudvärk. :) Imorgon är det som sagt bio och middag med Cecilia :DD <3  

Promenad med Johanna i nästan 2 timmar igår, fanns så himla mkt att prata om och hur är en av de få personer som just nu går att prata med och lite på. Att prata om ditt och datt med henne gör mig trygg, glad och stark. Det finns få personer som gör mig så glad som hon, hon är värdeful :) JOHANNA ♥

Hörs imorgon när jag fått tag på en sjukgymnast ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0