Kristianstad

Igår var en sån kväll då jag verkligen hade roligt! Umgicks med Totte och Johanna och sen kom även Simon en sväng då vi kollade på Ondskan, älskar den filmen :D
Seriöst, Totte måste vara den roligaste personen jag känner, han är verkligen en sån person som får mig att skratta HELA tiden vilket verkligen är ett stort + !

Kvällen igår var top 3 av de roligaste kvällar jag haft hittills 2010 och ikväll ska GG + Totte basta tillsammans och äta kycklingsallad :) toppen! Hoppas på en väldigt mysig kväll :DD <3

Mat står på schemat strax och sen ska jag hjälpa Simon att fixa iordning lite mat, och förhoppningsvis hinna skriva lite på projektarbetet eller göra svenska C läxa.

HA DET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0