It's possible if you just believe.

Kvällen och natten hos Tove var en massa fin :D Massa skratt, prat, pizza, film, chips och godis, singstar och Tove och Hannah som vill nätdejta XD Parkinson när vi skulle sova och Johanna som pratar i sömnen, HELT GALET!
Det var verkligen längesen jag skrattade så mkt och ett par veckor sen jag mådde så himla bra, ni är gulvärda <3
Sen idag så har jag, Tove och Hannah lamat runt och ätit, spelat kort, gått promenad med Toves hund och myst i Toves soffa med filt och öppen spis :') Sen kom Simone en stund. :) Sen körde jag Hannah och Simone hem också. Två toppen dagar verkligen!

Tanken inför ikväll är mest att jag ska få i mig ngn mat och sen ska jag nog ut och gå en runda skulle jag tro innan jag lägger mig i sängen och sover :) Imorgon är det projektarbetesfix som gäller och historia om jag orkar.

Idag är jag megaglad och det tycker jag om!

PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna

om du är glad, är jag glad (: <3

2010-01-03 @ 19:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0