It's not too late

Idag blev jag väckt kl kvart i 9 av telefonen, de ringde från Ingelstad och ville ha mig på sommarjobbsintervju om 2 veckor :D GLAD :D Gick ner till mammas och pappas sovrum och kollade tv med mamma, somnade i pappas säng XD haha.
Har ätit frukost, förberett dagens middag, tvättat mammas hår, duschat och läst religon :) Snart kommer bror hem med bilen, då ska mamma och jag åka och handla, hämta medicin till mamma, hämta böcker i skolan och åka till idrottskliniken och boka sjukgymnast. toppen (Y)
När jag kommer hem ska jag laga mat, plugga lite till och sen ska jag leka med Johanna&Totte( Thomas
/Torbjörn) :) Mysigt! Undrar vad vi ska hitta på :D Vi får väl se :)
Imorgon är iaf tanken att GG ska basta tillsammans, ev dem som vågar ska väl bada i sjön XD Får se om jag är på det, var som sagt yr igår kväll och har fortfarande lite huvudvärk idag så får se om jag orkar detta.. finns för mkt tankar i huvudet för det egentligen..

Nehe, ska jag ta och läsa lite religon till innan min kära broder kommer hem, tror jag gör det i våran nya soffa på nedervåningen :DDD sen drar jag till stan!

Auf wiederhören :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0