IG

Har idag haft en av mina sämre dagar. Den började åt fanders, har fått mitt första IG på en kurs som skrattar mig rakt upp i ansiktet..
Jag har inte ens fått en varning om att jag ligger i riskzonen ( vilket man ska ) och det gör mig flyförbannad rent ut sagt..  Men framför allt, är jag ledsen och sårbar och jag vill verkligen inte att ngn ska bråka med mig idag, för då brister allting.

Ikväll är det spelkväll med ngr st av mina bästa vänner, ngt som jag verkligen behöver nu för att komma i form igen. Behöver få skratta, vara glad och känna mig lite viktig just nu.

Idag saknar jag Cecilia, Simone, Johanna och Martin. De lyckas alltid få mig glad och vet alltid när jag behöver en kram.

Ska skriva lite projektarbete innan jag sticker hem från skolan, när jag kommer hem ska jag få bilnycklen från bror, ska ha bilen ett par dagar nu. Han är fin när allting är kaos <3

Kommentarer
Postat av: cecilia

du ska få en stor kram när vi träffas på onsdag! jag lovar :)

2010-01-15 @ 14:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0