I don't like it

Mkt skratt i skolan idag med Alex framför Håkans statusar på facebook, gravsten <3
Hade även möte idag med ungdomsgruppen idag, vet inte riktigt om vi kommer fram till ngt alls, måste skriva brev denna alt. nästa vecka och det suger get.
Åkte buss hem med Carro, ska snart ut och gå med henne och Johanna också, :) lite sent men jag är rastlös och är i desperat behov av att röra på mig. Sen blir det paradise hotel, även om jag missade 2 avsnitt igår..
Även fått nya musikgrupper idag, ska spela YMCA, En del av mitt hjärta och Imagine nu, kommer nog bli bra i slutänden :)
Imorgon är det Workshop på idrotten, föreläsning på religonen och sen är det projektarbetesjobb innan jag har lunchdejt med Cecilia på hong-kong :) MYSIGT! <3

Jag förstår inte och jag tycker inte om det men det behöver jag inte heller göra så det tänker jag inte göra.

Nu ska jag packa idrottsväska och gå en promenad :)


Crawl - Chris brown, LYSSNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0