hug me, please?

Hade svårt att sova igår efter bastukvällen, den var väldigt mysig och innehöll skratt, kyla, värme, snack, mat och kortspel :).  Kunde inte sova pågrund av att jag frös och hade ont i halsen som bara den.. :(
Idag är jag sjuk, har ont i kroppen och ont i halsen. Toppen med tanke på att jag har svenskatal imorgon, ingen kommer att höra vad jag säger och jag kommer mest att vilja bege mig därifrån.. kommer förmodligen bara göra talet och sedan åka hem.


Idag skulle jag ha pluggat egentligen, men med tanke på att jag förmodligen kommer stanna hemma imorgon så kommer jag endast att läsa igenom talet och läsa lite religonsanteckningar. Orkar inte skriva projektarbete. Kroppen orkar inte..

Får se vad som händer senare idag, jag ska iaf sätta på en film nu och försöka bädda ner mig lite.. hatar att vara sjuk mer än allting annat för jag blir så jäkla gnällig då..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0