Giggeling

Om 2.5 timme åker jag in till stan, middag med tjejer i klassen kommer bli mys :) Ser framemot att träffa alla igen faktiskt!

Fyller 19 år imorgon, känner på mig att dagen kommer bli mysig. Väckning med packet och sen lugn dag och sen kommer släkt på middag kl halv 4 :) sen får vi se vad som händer sen! Kan dock inte låta bli att skratta lite för mig själv lite smått, för att ibland kan man ha anledning att skratta och allmänt bara älska allt som finns runt omkring en :D

Att det är Simons första utgång på fredag dessutom känns skojigt :) Får se hur många vi blir och vart vi tar vägen, tanken är väl grace, men vi får se hur många som är sugna på det egentligen när det väl gäller sen! Annars blir det nog lagerlunden eller sports bara.

Nu ska jag sminka mig lite och sen tror jag att jag ska läsa lite granna innan bussen går in till växjö :)
Auf wiederhören

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0