Forever young

Har haft det lite körigt i helgen, därför som jag inte uppdaterat. Fixat sjukgymnast men ska fixa en ny, känner mig inte helt nöjd när jag tänker på det..
Middagen/bion med Cecilia var mysig och välbehövlig! Filmen var okej, maten god och sällskapet bäst :DD Dock fick jag magknip i slutet av kvällen men det löste sig senare. Det måste göras om, behöver henne i min värld för att må bra :D <3
Drog sen på promenad med Simon, han ger det där lilla extra som gör att man orkar lite till och verkligen vill att bra saker ska hända, han är fin <3

Lördagen var lugn, dock var jag tvungen att köra mamma till sjukhuset, hon hade trillat i slalombacken ^-^ och pappa hade druckit. Fast på sjukhuset i 4 timmar så det blev ingen filmkväll med Johanna som det var tänkt.. synd. Dock insåg jag att jag fortfarande tycker om min mamma, att jag hatar att se att hon har ont och att det är vi som hör ihop, jag och mamma. Inte mamma och pappa. Det kändes bra, men det gör mig arg eftersom att jag faller för kärlek som jag inte är säker på existerar.
Idag är tanken att fixa med lite projektarbete och senare gå en promenad med min bästa vän, väldigt länge sen sist.

Äta ska hinnas med ngngång idag också, får se när det blir.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0