En del av mitt hjärta.

Promenad igår kväll först tillsammans med bästavännen och sedan tillsammans med Johanna och Carro, Simon ringde och ville följa med också!
Fast jag måste nog säga att första promenaden var mer givande, den sker mer sällan och det gör att man alltid har ngt att se framemot (Y)
Sov gott sen, idag har jag inte gjort nått alls typ, skola med massa plugg pågrund av hål efter engelskan där man snackade engelska/tyska, jag dog XD
Körde hem med bilen kl 4 och sen dess har jag ätit och mest kollat film och gjort klart svenskan. Great.
Studentfest på onsdag, taggad?
Inte än, men det kan bli kul :D Gillar outfiten ;D haha.

Nu ska jag läsa innan jag sover, imorgon är det musik på morgonen där En del av mitt hjärta ska sjungas tillsammans med min grupp, great!

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0