Du sa att du alltid skulle finnas till hands - det var en lögn

Kronisk trötthet har börjat infinna sig igen vilket är underbart! Dock vet jag vad den kroniska tröttheten beror på och det är relativt lätt att bota den egentligen, bara man har lite vilja.
Just nu taggar de flesta inför studentfest AFTER WORK på Loft för endast Katedralelever. Personligen tar jag det lugnt och myser och försöker vila så mkt som möjligt eftersom att jag åkt på att köra ikväll, måste skjutsa mamma till sjukhuset imorgon kl 10 vilket innebär att jag måste hem ikväll, enda sättet var bilen så en vit kväll för mig idag. Egentligen gör det inte så mkt när jag ändå har rätt sällskap, MEN, bland katedraleleverna så finns det 3 personer som jag inte tycker om och dessa personer kommer att närvara. Jättekul att DANSA i deras närvaro i nyktert tillstånd när jag är sämst på det ;D

Idag har jag dock beställt en årsbok, vilket känns nice :D Dessutom så har jag skottat snö och klassen har bestämmt tema till rytmikshowen! Tänker dock inte berätta tema, men det känns kul och vi har många idéer. Gillar särskilt en låt och dans vi ska ha med ;D haha. Alla kommer skratta ihjäl sig XD Kul att detta kommer att filmas så man kan köpa den sen, ETT MÅSTE!

Nu ska jag vila vidare och äta mig en banan är tanken och packa ihop mina grejer. :)
Helgen håller jag öppen så länge, inte direkt på G för att göra så mkt trots långhelg, men jag ska iaf städa på fredag eller söndag, toppen (Y)

Du sa att du alltid skulle finnas till hands - det var en lögn. I don't trust you 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0