Always look on the bright side of life.

Jag bloggade inte igår för jag orkade verkligen inte. Sov till kl halv 2 efter en kanonkul utekväll med en massa dricka, trevligt sällskap och en massa skratt. 5 av 5 toasters! (Y)

Igår var det inte så himla roligt att stiga upp direkt, magen ville icke sammarbete och pappa hade gjort spagetti och köttfärssås som luktar som kattkräk. JIPPIE!
Efter lite vila åkte jag hem till Hannah på filmkväll med Sawfilmer, jag har sett alla 6 och tycker att filmerna är geniala! 
Sen sov jag och sov fram till strax innan 1. Kommer inte sova bra i natt men det gör icke så jättemkt egentligen eftersom att första skoldagen ska man vara lite trött, vi gör inget nödvändigt ändå egentligen. Psykologin kommer vi inte göra nått, knappt historian eller biologin heller. Skulle vara engelskan isåfall men måste ändå prata med honom så slipper en liten stund :) haha.
Sen blir det träna imorgon efter skolan tillsammans med Simone! Trevligt :)

Nu ska jag äta frukost och läsa igenom min färdiga historiauppsats så jag kan lämna in den imorgon.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0