19

Idag kl 22.25 går siffran 8 över till en 9, känner mig så himla gammal XD
för de som inte har fattat så fyller jag 19 år idag ;D haha.

Sovit dåligt hela natten, vene varför XD, mamma och pappa kom med paket kl 8.50 och mös lite med mig :) Anna kom också! ( katten ), fick pengar, ljus, ny mp3, massa skrivblock, trosor och ett par byxor :) finfint!
Dessutom ska jag få en present till sen när mamma hämtat paketet på macken. haha!

Igår var det middag med tjejerna i klassen, myspys gäng var vi! Maten var god och dessutom fick jag ett biokort på 200 kr och ett par öronhängen och ska få en present till sen :O väldigt oväntat och jag tackar hjärtligast! :D

Måmå och måfa kommer kl halv 4 och min moster kl 4 så då blir det mer presenter och middag! :)
Fram till dess är det slapp som gäller med massa Rome avsnitt eller tv är tanken!
Men innan dess väntar dusch och frukost på mig vilket jag faktiskt ska ta att göra nu.

Dessutom var faktiskt min cykelkompis Hannah först med att hälsa grattis, haha :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0