You never said it would be this hard.

Har lyckats skiva klart Kobers uppsats idag iaf :) Tyskan ville sig icke idag men det gjorde inte så mkt.
Har hunnit med att bråka lite med mamma idag men det löste sig, mamma var dessutom snäll att betala min telefonräkning vilket var helt oväntat :O hon erbjöd sig trots att den inte var särskilt dyr. Känner mig lite köpt! ;D

Idag är jag hemma igen tror jag, känner lite för det faktiskt. Att ta det lugnt med massa " The legend of the seeker " avsnitt. Älskar den serien! Ser framemot när Glee och Merlin är tillbaka också :D Då har vi Glee, The legend of the seeker, Merlin och House att se framemot! Helt olika serier allihopa dock. De som är mest lika är väl " The legend of the seeker " och " Merlin" :)
Nu ska jag läsa lite innan jag kollar en film.

Det är svårare än man tror, att glömma är svårt. Man kan ha en andra åsikt, men den första åsikten kommer man alltid att hålla fast vi och det gör jag fortfarande. Även om man ser på saker på andra sätt än förut. Men man måste ändå inse att det finns så mkt gott också, att det finns saker som ger så mkt mer glädje än sorg.
Jag kommer alltid att älska mer än hata, kommer svälja, försöka förstå och gå vidare för så pass mogen är jag. Det är inga öppna armar, allting är inte bra men jag ser åtminstone lite acceptans och förstående och jag kan lära mig att älska igen, kan lära mig att tycka om igen och glädjas tillsammans.
Tiden är det enda viktiga, vi har inte mkt tid i livet men man kan åtminstone förvalta den på ett bra sätt och endast tiden kan utvisa ifall man tar rätt eller fel beslut.

Kommentarer
Postat av: Simone

GALET GLAD ÖVER ATT JAG LÄSTE HÄR! HADE GLÖMT DEN DÄR UPPSATSEN! NU BLIR DET TILL ATT PANIK-SKRIVA EFTERSOM JAG HAR TVÅ PROV TILL DEN MÅNDAGEN OCKSÅ, PLUS ETT PROV PÅ ONSDAG! LIVET ÄR MYCKET MEN SKOLAN ÄR FAN FÖR MYCKET!

2010-02-25 @ 11:36:33
URL: http://fightwar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0