telefon

Igår var en helmysig dag :) Övergav sjukdomen och drog till stan för att fika med Carro,Johanna och Hannah. Himla mysigt! Så himla roligt att bara träffa tjejerna för en gångsskull, det enda som fattades var Tove!
Carro sällskade mig till halv 5 då bussen till mormor gick, de som känner mig vet att när jag åker buss själv ringer jag folk med telia och Simon brukar bli mitt vanligast offer, så även fallet denna gång :)

HAHA, Systembolaget. Simon kan ju vara den roligaste personen jag känner asså :) Kom till mormor och ät middag, kollade let's dance och sen sov vi. Alla var grymt trötta.
Ngt annat vi gör hos mormor ibland är att kolla igenom gamla kort, vi håller för fullt på att leka studentbild till mig, måste börja komma igång med såna grejer nu! Dock har mormor inte så mkt kort på mig...hm. Dock har hon huuur mkt videofilmer som helst! Hittade massa fina kort på Ludde och Macke när de var små, och jag blir så tårögd när jag får se dem. Vi är verkligen syskon för vi höll ihop heela tiden när vi var små!

Dock hittade jag en cool bild när jag hade asstora svarta solglasögon på mig från 95 XD haha. Dock blir inte den vald som studentbild. Har faktiskt inte valt än, tycker det är mysigt att kolla på kort från när man var liten, man får så många minnen tillbaka. Dessutom var mamma vacker.

Mamma fick sitt brev igår, ibland, så kan hon faktiskt vara mamma.

Nu ska jag sätta igång att börja göra mig iordning snart, bilen går härifrån vid halv 3 till Ormeshaga och morfars bror, svägerska och brorsdotter. Sen blir det revy! :DDD HAWKAN^^

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0