Syskonkärlek

Kvällen hos Simon igår var.. intressant. Simone&Alexander är fina!
Johanna och Hannah var fina när de kom, provade Johannas stötmaskin vilket gjorde under för mina ben, måste verkligen få det omgående! :) en del roliga ljud kommer fram när man har ström i sig, hahha XD
Gick hem med Johanna och sen kom vi tillbaka jag och Hannah. Sen åkte hon hem. Jag,Simone och Alexander var kvar hos Simon ett tag och skrattade åt Jeff Dunham och snackade. mysigt!

Somnade runt 4 inatt. kroppen är svintrött men vill inte riktigt sova och jag är jäkligt trött på det.
Idag är det städning av övervåning som gäller, här ser ut som en jäkla ungkarlslya och jag hatar det! Måste fixa iordning där och i garderoben. Men jag tror i ärlighetens namn att jag flyter garderobsrensningen till påsklovet istället.. har lite mkt att göra denna veckan. Ska b.la till sjukgymnasten på tisdag eller onsdag och få träningsprogram. toppen!

Har dessutom börjat läsa boken " Syskonkärlek " igen, så sjukt längesen jag läste den och jag har glömt hur mkt jag påverkas av den, hur mkt som den faktiskt gör med min kropp på andra sätt än vad man kanske först tror. Och jag kommer fortfarande ihåg dessa raderna pågrund av att de hade en stor betydelse för mig 2007-2009:

" Jag önskar att du hade långt, slemmigt, grönt hår och en jättestor, röd näsa med vårtor på! "

Nu väntar städning + mat. See ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart va martin ? ha för mig han va där...

2010-02-21 @ 13:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0