SNÖ

Igår var man ute i snön i princip halva dagen och lekte runt med Johannas kamera. Massa roliga bilder kan jag ju säga att det blev och många vurpor för min del vilket fick Carro och Johanna att vrida sig av skratt!
Vi åkte senare in till stan med Tove och Hannah för att köpa godis för 94 kr !! Herregud! Sen kollade vi på film. Simon ville sällskapa så han kom.
Sen gick Simon och jag en lite runda runt kvarteret och pratade lite grann :) Han är fin Simon!

Nu myser jag med min katt i sängen, ska strax ge mig iväg till sjukgymnasten för samtal och för att få träningsschema. Jag är nervös av ngn konstig anledning ...:S
Ikväll får jag se vad jag gör, känner för att stanna inne och vara lite med min mamma... KORS I TAKET!
Men jag har faktiskt saknat henne en smula när hon har varit iväg nu, dessutom har jag fått musik av henne och en ny tröja som jag tänkte använda i helgen då det blir utgång med EN MASSA FOLK! Förfest hemma hos Alexander och sen Grace på fredagen och Oleo på lördag. GÖTT! Jag och Johanna är taggade vilket känns så perfekt! :D

Nu ska jag stänga av här och borsta mitt hår och ringa till mamma innan jag sticker. HA DET!

Kommentarer
Postat av: Carro

haha, ska vi satsa på en ny osgren nästa år då? :D

2010-02-23 @ 17:20:02
Postat av: Anonym

hahaha :D Klart vi ska! Pulsa runt i snön och vem som gör snyggaste vurpan ;)

2010-02-23 @ 17:51:44
Postat av: Tove

Sara skulle inte rubriken vara Klas Med S blir det Cles? HAHAHA

2010-02-24 @ 16:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0