Sjukgymnast

Är hemma idag, kommer vara hemma imorgon också vilket innebär att jag måste ringa till Siv för att ställa in ett religonsprov imorgon. Hon kommer bli pissed.
Har iaf bokat ny sjukgymnast idag, nästa tisdag kl 13. barbara kommer att hata mig för att jag missar 2 tyskalektioner på 1 vecka men jag måste till sjukgymnast.

Idag ska jag bara ta det lugnt och försöka göra tyskameningarna som vi hade i läxa tills idag. Sen ska jag bara ligga i min säng. Paradise Hotel final idag. SPÄNNANDE! Av de som är kvar ska Kristoffer eller Franscesca vinna :D

Nu ska jag leta upp lite föda till mig, undrar vad jag hittar.. Förhoppningsvis hittar jag ngt gott.

Jag vill ringa till ngn och prata med ngn, känns mig isolerad sen i söndags och det suger. Dock kollade jag, mamma och pappa på 2 avsnitt av Jerry Springer tillsammans i nya soffan igår, lite sällskap åtminstone.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0