Rytmer

Onsdagen var mysig, rytmikövning är i full gång och det var längesen som jag hade så roligt med min klass. På riktigt asså. Vem visste att vi kunde komma överens och faktiskt ha roligt tillsammans? Inte jag iaf ! :)
Onsdagen innebar också migrän resten av dagen vilket gjorde att jag somnade innan kl slagit 10 vilket var skööönt.
Gårdagen var seg i skolan, studentfest på kvällen och jag var på top och hade skoj! Lina Roda är helt jäkla galen och får mig att ha så sjukt kul :D haha.
Mamma körde hem vilket jag är mkt tacksam för! Simon och jag fick putta bil. haha.
Idag vaknade jag kl halv 1 efter att jag haft fina drömmar som ger pirr i magen som jag inte vill ha och som egenligen borde ha försvunnit, ( vet precis varför dem dök upp igår dock) , skottade lite och har även duschat idag och pratat med mamam och hunnit sms:a med lite människor. Nu är jag hungrig men pallar inte riktigt äta, det är jobbigt att gå ner för trappan och fixa mat. Ikväll vet jag inte vad som händer, mamma och moster drar till Deutschland ikväll så papi och jag är ensamma, får se vad som hände :D haha. förra gången vi var hemma själva slutade det med en halvfull Sara, en full papi, en full Simon och Carro ( Simon åkte på Carros packethållare och sjöng ronny och ragge genom halva gemla ) och martin var lite halvlullig han också. HAHA, pappa är sjuk!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0