Manboy

Dagen har spenderats i min säng, inte för att jag mått dåligt utan bara för att jag haft lust med detta.
Gårdagen var mkt trevlig! Lisa är heelt jäkla galen när hon sätter igång men jag gillar't :D
Hade dock migrän i början av kvällen, som tur var fick jag låna Martins säng och vila och tillslut gav Simon efter och gav mig en alvedon efter 1.5 timmes smärta, tack för den älskling ;D

Oleo var GALET! Träffade människor som man inte träffat på länge b.la Robin! Han är så himla go! Sen träffade jag Johannas vän Tobias Eiman :) väldigt trevlig människa och väldigt rolig :D haha. Vi dansa bugg så det stod härliga till :)
Hemma kl 3 och lyckades faktiskt somna kl halv 4.

Hjärtat dog.. det gjorde ont. Jag vet inte riktigt varför det gjorde så pass ont, eller kanske gör jag det. kanske hoppas jag på saker inners inne som är helt befängda. Jag vet inte.

Att dessutom inte ta tillfället i akt gör mig arg på mig själv.. förlåt för att jag skrev på dig Simon. Jag var inte arg på dig, jag var arg på mig.

fortfarande är det ingen som har listat ut min hemlis.. det tycker jag är konstigt.


Nu har jag en uppsats att renskriva, kom det för 10 minuter sen. TOPPEN (y)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Lisa

nemne vad gjorde ja haha (: ?

2010-02-28 @ 19:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0