learn how to fly

Jag vet, jag är sämst i världen på att lova saker, orkade inte skriva igår.
Jag är iaf sjuk idag igen vilket suger, skulle åkt till mormor ikväll egentligen men åker imorgon istället. Får inte smitta morfar eftersom han ska till läkaren på måndag, han är för värdefull för att råka illa ut <3

Idag ska jag också ta det lugnt, det är så himla tråkigt att vara sjuk men jag har inte varit såhär sjuk sen 8:an och det är dessutom första gången sen dess som jag inte har öppnat en läxbok. Vilket jag behöver, så jag vilar kroppen för fullt vilket jag hoppas att den är tacksam för. :)

Igår skrev jag ett brev, ett brev som ska levereras imorgon på ett eller annat sätt, jag är grymt nervös och vet inte riktigt om jag vågar även om jag måste..

Som vanligt är jag grymt trött, kroppen vill fortfarande sova lite men det är åtminstone bättre än det var för 2 dagar sen.  Ibland orkar jag bara inte finnas till hands för alla, jag orkar inte. Även om det är mitt mellannamn att vara lyssnare och rådgivare så orkar jag inte alltid..

Sötnos, we can win this. I know we can 'cause we're getting there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0