Inställd engelska.

Kul att komma till skolan kl 7.45 och få veta att min engelskalärare är sjuk och har inte kunnat mejla ut det. Skolledningen visste tydligen heller inget förräns imorse..får man göra så?
Det tycker inte jag.. men men.
Så har ingen lektion fram tills kl 11.20 och är helt ensam, roligt.
Har dock skickat iväg läxan vi hade tills idag till engelskaläraren och tanken är väl egentligen att jag ska börja på min samhällsrecension, men jag orkar inte. När Simone kommer sen så ska vi göra insändaren till Svenska C.

När jag kommer hem idag, med hjälp av Ida, ska jag öva till musiken och sen bara kolla på the legend of the seeker säsong 2 och sen bara sova. sköönt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0