Ingelstad

Intervjun i Ingelstad gick snabbaren än vad jag trodde, därför är jag nu en kort visit i skolan i väntan på att Carro ska komma in med bussen till stan. :) Får se hur intervjun gick, det kändes som att det inte gick så jättebra men det gick okej iaf.  Hoppas bussen är i tid för jag är sjuuuuukt hungrig. Måste fundera ut var jag ska ställa bilen också.. tror jag ställer på norrtull, ingen avgift där. Kostar fan 15 spänn i timmen istan!!!!! HUTLÖST!

Ikväll får vi se vad som händer, vad jag orkar och så. Min kropp är fortfarande lite död efter förkylningen vilket den varit hela veckan. Skulle tippa på att jag håller mig hemma ikväll och gör ngt imorgon istället..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0