I got a secret no one knows

Eftermiddagen med Carro var mysig :) " åH Maria, vad gjorde du med oss? Att en kvinna kunde väcka känslor så heta" ;D Tycker om min knäppis <3
Tog bilen hem kl halv 4 och sen åt jag och har sedan dess läst klart min bok " Hata Romeo " för 3:e gången. En bok som väcker många känslor. Älskar böcker som fångar in en så att ens mage pirrar eller att man gråter och ler om vart annat!

Skulle egentligen varit med Simone ikväll, men bror ville ha bilen så jag fick böja mig. Så istället kommer jag att umgås med Simon och göra något. Vet inte vad dock, vi får vällan se vad som händer! Är dock ganska rejält trött så risken finns att jag somnar XD haha.

Dax att vakna till lite innan Simon ringer är tanken, vet inte vad jag ska hitta på dock. Kanske borde öva till musiken och rytmikshowen?

I got a secret noone knows, one thing that is unrevealed. 4 år har det legat och gnagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0