give me a reason

Just nu snurrar det mest i huvudet på mej, ýrheten och illamåendet kommer i vågar. Ringde Siv innan idag och kommer att få göra provet nästa vecka istället eftersom att koncentrationen inte är på topp, jag är yr/illamående när jag sitter eller står upp och dessutom vill kroppen sova heeela tiden.

Väntar på House/Paradise hotel finalen som den lilla tönten jag är.. Hemma imorgon som sagt igen. Då är tanken att jag faktiskt ska skriva ett brev och tvätta en maskin tvätt. Får se hur detta går.

Om jag får för mig att ringa dig imorgon, sådär runt 3-4 tiden, kommer du att svara då?

daddy, sometimes I need you, I need you to tell me that you wanted me and that I wasn't a misstake.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0