Fremde wie ich

Världen måste ha fått världens knäpp igår kväll! Massa saker hände på en och samma gång, jag var glad, jag var ledsen, jag var arg och mitt hjärta slog gryymt fort!
Fick mej iaf ett behövligt samtal igår, ganska intressant.

Sen gick jag mig en 2 timmars lång promenad med Joakim :) har så gryyymt ont i min ena vad i dag. det tycker jag icke om. Men promenaden var skoj!
Idag har jag mest myst runt med min ena katt i sängen framför en film, sen har jag icke gjort så mkt mer.
eller joo. fick ett samtal idag och har förmodligen fått sommarjobb i Ingelstad som personlig assistent hela sommaren eller större delen av sommaren. blev lite glader :)

Imorgon blir det stan på dagen, ska ev hälsa på morfar också om han ligger kvar på sjukhuset. Ska ringa honom imorgon och kolla det. Isåfall tar jag med mig en risen-påse till morfar och pratar med honom en lite stund :)
På kvällen är det utgång efter förfest hemma hos Alexander Lövgren :) Sånt tycker man om ! Särskilt eftersom det var gryyymt längesen jag träffade Alexander och sen är det ett skoj gäng som ska umgås och det underlättar en massa :D Även om jag inte är ett fan av Grace så lutar det åt det imorgon. Kommer bli great, för jag är taggad :DD

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0