Fotoböcker

Sitter just nu och kollar på fotoböcker. Johanna och jag fick en briljant idé häromdagen så kollar runt lite granna. Dock är det flesta ganska dyra vilket gör mig väldigt frusterad..
Har idag hunnit med frukost, snöskottning och ska snart in i duschen innan jag börjar skriva på mitt projektarbete.
Ska sticka till Johanna senare också då hon är hemma själv tills kl 8 ikväll. Får se vad vi hittar på :)
Det blev ingen Simon igår, båda var trött och jag fastnade framför Johannas gamla keyboard och spelade på lite Thomas Ledin inför tisdag istället ;D haha. Det låter dock inte allt för bra om jag ska vara ärlig XD haha.

Ska det aldrig sluta snöa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0