far away

Var endast på talet idag. T.om där kände jag att jag var lite för sjuk, jag mådde illa och det kändes som att jag var i en ugn så fort jag rörde på mig.. men jag tror åtminstone att talet gick bra. Hoppas det iaf :)
Drog och handlade lite glass och strepsils på citygross innan jag körde hem. Sen dess har jag legat i min säng, vill mest sova hela tiden för att hela kroppen mest är död.. måste plugga till provet på onsdag egentligen om jag ska gå på det. Känns som att jag borde göra det men får se hur jag mår imorgon.
Jag ska iaf vara hemma imorgon som det ser ut just nu pågrund av att hela huvudet är bort och svävar bland molnen på ett dåligt sätt, koncentrationen är i havet eller på mars ngnstans.

Så resten av kvällen blir det mat, läsa religonsanteckningar och kolla film eller läsa eller ngt i den stilen.

Ibland kan en annans olycka vara till ngn annans lycka, idag blev det så och vet ni vad? Sometimes it just take some time, maybe a lot less than you think

( Har ingen aning om vad det egentligen står i det här inlägget just nu, hoppas det är läsbart åtminstone )

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0