Dir gehört mein Herz

Myspyskväll tillsammans med Hannah, Johanna, Carro och Tove igår kväll :) 2 filmer, skratt och prat, great!
Ska snart ut i snöyran och ta kort tillsammans med dem också, vinterkort is tha shit!

Lyssnar just nu på massa musik med Anton Zetterholm ! Den människan asså, då blir man stolt över att vara växjöbo och svensk ;) haha. Synd att man inte såg den musikalen, det hade varit nice!
Tänker även på lite saker, som t.ex December förra året och detta året, jag skulle aldrig ha åkt till mormor på julafton, jag skulle ha stannat hemma.. Ibland känns det som att allting är mitt fel, trots att jag vet att det inte är mitt fel ÖVERHUVUDTAGET, så känns det så emellan åt.

Nu ska jag borsta lite tänder, sätta på mig ett par strumpor och fortsätta lyssna innan jag drar ut och tar kort :) hihi.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0