:DD

Just idag tror jag att jag är gladast i världen! Hela denna dagen och dagen igår har bara varit ett enda stort leende :D Trots att jag har gryyymt ont i mina ben idag så orkar jag inte vara hemma.
Så vi kör på Oleo ikväll med fina vänner faktiskt :D
Kvällen igår var hur bra som helst, fina människor, dricka och dans! Och det var såå kul att träffa Magnus och Alexander igen!
Att träffa min kusin är alltid pricket över i:et, han gör mig så himla glad och vi är som syskon som verkligen tycker om varandra :D Timpan, du är fin <3
Kom hem kvart över 3 i natt, sen somnade jag runt halv 5, benen höll på att dö.

Ska snart börja gör mig i ordning lite smått är tanken, måste in i garderoben och leta kläder för jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll :S

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0