Dålig natt

Hade lite svårt att sova igår kväll, allting mest snurrade i mitt huvud. Det är för mkt på en gång nu, allting är som en stor jäkla klump med gegga i hjärnan och jag kan inte sålla ut ngt.
Det finns en sak jag behöver nu, men det lär inte bli så på minst 5 månader till med tanke på att sist var ca 1 år sen... 

Hockeyn igår var lagom kul, satt med datorn samtidigt och snackade med Friskis och Jonny Sjöö :) Trevliga samtal på båda hållen! Sverige vann åtminstone med 4-2 trots att Lunkan inte vaktade kassen.

Har idag redan hunnit skotta snö och funderar på att dra ner och ta en dusch och sen allmänt ta det lugnt innan jag drar till Simon ikväll och myser med Melodifestival och film med mina fina vänner i GG. Några saknas dock men det är inget jag varken kan eller har lust att göra ngt åt just nu. Iaf inte när folk anklagar för saker som man varken gjort eller sagt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0