Alla sviker förr eller senare.

Har idag ringt till rygginstitutet och de kan inte fixa en TENS-maskin till mig.. det sög.. :( Sen var jag och hämtade mina kläder som hängt på tork hos Carro sen i måndags. De var torra nu ;D haha.
Idag ska jag plugga. Skriva lite på Kobers svenskauppsats och kanske även lite på barbaras grej om jag orkar. Glömde mina projektarbetesböcker i skolan över lovet vilket inte är sådär jättebra. Men jag överlever ;D
Dock måste jag börja leta upp min gamla matte D bok och se om jag hittar den eftersom jag ska ha matte-tenta i Maj och måste börja plugga till den..

Får se vad jag hittar på ikväll, HELVETE! Kom precis på att jag missade House igår.. fan! Aja.
Såg bröllopsfotografen igår, se den :) väldigt skoj!

Du sa att du alltid skulle finnas till hands, nu är du ingenstans och trion finns inte.
Jag behöver Magnus just nu, men han svarar inte ens på telefon.. tycker jag icke om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0