Stad i ljus

Fick mig 12 timmars sömn inatt, otroligt skönt! Läste en gammal kär bok igår, syskonkärlek heter den. Ska analysera den om ett par veckor i skolan om utvecklign och uppväxtförhållanden.
Idag var det föreläsning i 2 timmar bara istället för 3, otroligt skönt. 
Ska snart laga mat, varma mackor får det bli idag tror jag, orkar inget annat.
Längtar efter kyckling och kött ngt oerhört, mormor får laga det till mig nästa vecka :)) älskade barnbarnet javisst!
Sen blir det att dricka varmt, bädda ner sig och läsa ikväll. Även kolla ung och bortskämd och julkalendern ofc.

Händer inte så mkt roligt idag.. ligger mest och nyser och tycker att livet är jobbigt för att jag vill bara sova. Kroppen säger ifrån för första gången sen i augusti så då får den väl som den vill tillslut iaf.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0