Sometimes all you need is one

Svenska hjältar sågs på tv ikväll, så underbart att det finns så fina människor. Man blir rörd och man blir stolt!
Har kollat kursens hemtenta som ska göras efter jul/ ev under julen och den verkar förvånansvärt lätt i jämförelse med den förra. underbart :)
Vet att jag borde sova, ska upp strax efter kl 10 imorgon, har en fullspäckad dag trots att jag är ledig. Massa städ, handling på stan och så. Men jag vet att jag kommer fortsätta att läsa i min bok när jag stängt av datorn.

Har dock svårt att stänga av och varva ner just nu, mina tankar vandrar till Johanna och resten av hennes familj. De har mist en viktig familjemedlem idag, en person som jag hade nöjet att träffa som var varm, snäll och rolig. Man ser varifrån familjen härstammar ifrån, en underbar person med mycket att ge.
Den personen gick bort idag, lämnade jorden och finns på en bättre plats, en plats där man kan finna ro.
Jag skänker alla mina tankar till familjen Adolfsson och all min kärlek till Johanna. De behöver omtanke just nu, även om mina tankar och ord inte är mycket just nu så vill jag ändå skänka dem.

Johanna, hjärtat, jag finns om du behöver någon att prata med <3

PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna

åh, sara! jag älskar dig! tack, tack, tack!!! <3

2010-12-13 @ 23:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0